Thursday, September 07, 2006

話說喺8月20日, 用Zero試EMAX BL2215/20...

當日飛咗兩個Flight後開始有微雨, 而且仲有頻密嘅雷聲, 不過我同阿輝無走到, 擔住把遮等停雨...
不過等咗幾個字後, 覺得天色都係麻麻, 決定執嘢出去板球嗰邊, 起碼散水都快啲...

行到出去之後, 雨停咗, 咁就拿拿淋飛一個Flight先, 櫈都無攞出嚟...

房仔嚟到後立即升空, 不過佢架PC-9喺一次反飛時機倉罩甩咗, 嚇一嚇, 跟住架機就俾啲人咁高嘅樹鈎倒, 跌咗落嚟, 房仔幾經艱辛先至執得番, 搞到鞋都濕哂...

我同阿輝喺下一個Flight時, 由於冇乜風, 架機好定, 低飛都無問題, 狀態幾好...
我哋逆時針咁飛, 回航時喺板球嗰邊由左至右飛到面前, 有足夠時間拉低控定架機貼草低飛, 高度係平眼左右, 因為有啲草有及膝嘅高度, 都要預留番啲Buffer位以防亂流...

睇住架機中低速喺面前貼地飛過, 極之過癮...

我哋玩熟咗條Track之後, 就開始玩Dogfight, 房仔就做戰地記者, 攝下緊張精彩嘅一刻...

有一個Round, 阿輝架P-51D追我架Zero追到好貼, 飛到我哋面前時, 我聽到啪一聲, P-51D隻槳打到Zero條接收天線, 可想而知有幾近...

我哋玩到好緊張, 真係紮哂馬, 不過咁樣玩法, 要好睇天時地利人和先至做到...


天時 : 要微風, 貼地飛時最好係對風...

地利 : 條Track最好係長方型, 如果啲風係由右至左, 機手要企喺長方型嘅右下角, 飛機逆時針飛, 當架機回航時, 可以喺左邊開始拉直飛到自己面前; 前面架機可以定速飛, 後面追果架可以加速或減速, 盡量貼住前面果架, 當飛過面前後, 就可以抽頭走人, 繼續飛下一Round...

人和 : 要掌握到架機嘅特性, 先至可以操控自如...

飛完呢個咁精彩嘅Flight之後, 就俾管理員趕番我哋入去水塘位...

喺水塘位飛時, 因為右邊有棵小樹, 要玩Dogfight比較困難, 所以今次玩飛水面...

飛水面同飛草面一樣, 都係喺遠處對風拉直低空飛過嚟, 不過就有壓力, 因為跌咗落水都幾麻煩...

房仔繼續幫手攝影, 但要影得到架機同啲水, 速度唔可以太快, 又唔可以太高, 又唔可以太遠...
有一Round飛得過低, 進入水面範圍前俾條草鈎到, 好彩無跌落水...




快樂嘅時間永遠都係短暫, 喺一次試玩Tough Roll時, 失手墜機, 鳴金收兵...

No comments: