Thursday, September 21, 2006

星期日航青再一次報警清場, 不過我哋今次無事, 主要係舊警署旁同跑道嘅師兄俾人趕走...

據航青某導師講, 有一架模型直升機差少撞到一架真Robinson直升機, 機師已經向赤臘角機場報告, 警方,民航處,地政總處正在跟進, 真真假假就不得而知...

我哋o個日都有少少緊張, 一有車經過就會望一望, 睇吓係咪警車或航青架車...

我哋由12點玩到5點, 我見到警車曾經來回兩次, 航青架車就經過好多次, 有一次佢哋仲影我哋相, 房仔亦不甘示弱, 即刻攞相機還擊, 其實航青影相都唔知係靠嚇定係有需要向上頭報告...

當日仲有一件小事, 新買嘅Panasonic 12V 9Ah粉電只係可以义到6排電, 比預期10排少, 可能舊粉電要Warm Up, 或者電量用到一半以上時, 電壓已經跌低過义機嘅警戒線, 所以义唔到...

No comments: